Death Stranding 2: On the Beach - nova mojstrovina Hidea Kojime

Nadaljevanje, naslovljeno Death Stranding 2: On the Beach, obljublja še globlje raziskovanje teme povezovanja in izolacije – s svežo zgodbo, novimi liki in dodatnimi plastmi skrivnostnega sveta. Igra, ki izide 26. junija ekskluzivno za Playstation 5, velja za eno najtežje pričakovanih izidov letošnjega leta.

Prvi del je množice prepričal tudi s svojo izjemno glasbeno podlago, ki je igri vdahnila novo dimenzijo in poglobljeno atmosfero. Kojima je ob napovedi drugega dela navdušil z najavo orkestralne interpretacije izjemne glasbe iz igre, ki ji bodo ljubitelji lahko prisluhnili na globalni glasbeni turneji s pričetkom v koncu letošnjega leta. 


Nadaljevanje igre je postavljeno v slabo leto po zaključku prvega dela, igralci pa ponovno sledijo Samu Bridgesu, tokrat z novo misijo in z novimi obrazi. Po spletu okoliščin se glavni junak znajde v Avstraliji, kjer je soočen z zahtevno nalogo povezovanja človeštva po apokaliptičnem prelomu. 

Death Stranding 2 za razliko od prvega dela že od začetka igralcu postavi hiter tempo, dostopi do nove opreme in struktor pa so mu na voljo veliko prej, kot v predhodiku, kjer je bila igra na začetku osredotočena na počasno predstavo sveta v igri.

Igra v celoti izkoristi zmogljivosti konzole PS5 za prikaz osupljive grafike. Posebej izstopajo prizori narave, ki so prikazani neverjetno realistično. Igra v živih podrobnostih prikazuje raznoliko avstralsko naravo in živali, vključno s kenguruji, koalami in valabiji. Na voljo je tudi možnost preklopa na ptičjo perspektivo, ki igralcu omogoča doživljanja razsežnosti pokrajine med prebijanjem čez njo.

Za razliko od predhodnika, DS2 uvaja 12 novih ravni spretnosti (proficiency). Tako igralčev stil igranja neposredno vpliva na Samovo staistiko in pripelje do tega, da bodo statistike vsakega igralca individualne in drugačne od ostalih.  


Death Stranding 2: On the Beach izgleda kot izjemno obetavno nadaljevanje prvega dela, ki ga lahko smatramo tudi kot novo raziskovanje meja igre kot medija. Igra je v treh mesecih prednaročil poskrbela za stopnjevanje pričakovanja, ki ga bo brez dvoma izpolnila.